کراچی میں موسم سرما کی پہلی بارش کہاں ہوئی؟

کراچی میں موسم سرما کی پہلی بارش ہوئی، ناظم آباد، اورنگی ٹاؤن اور بلدیہ ٹاؤن میں ہلکی بارش کے بعد شہر قائد کا موسم قدرے سرد ہو گیا۔


محکمہ موسمیات کی جانب سے گزشتہ روز کراچی میں بارش ہونے کی پیشن گوئی کی گئی تھی، تاہم دن بھر ابر اور دھوپ چھاؤں کا سماں رہا، تاہم رات میں ٹھنڈی ہواؤں نے شہر کو لپیٹ میں لے لیا اور شہرمیں رات گئے قدرے خنکی بڑھ گئی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق اسلام آباد، راولپنڈی اور کوئٹہ سمیت ملک کے مختلف شہروں میں بارش کا نیا سلسلہ شروع ہوگیا، بادل برسنے سے ٹھنڈ کی شدت بڑھ گئی ہے۔

کوئٹہ میں برف باری بھی ہوئی ہے اور اس سے پہلے بارش ہوتے ہی 5فیڈرز ٹرپ کر گئے جس سے بجلی کی فراہمی معطل ہو گئی،سکھر میں بھی ہلکی بارش ہوئی ہے۔

مری میں برف باری کا سلسلہ وقفے وقفے سے جاری ہے، لوگوں نے برف باری کا بھرپور لطف اٹھایا، دیر بالا جہاں برف باری کا سلسلہ وقفے وقفے سے جاری ہے، ہر طرف برف ہی برف ہے۔

محکمہ موسمیات نے آج بھی پنجاب اور خیبرپختون خوا کے کئی شہروں میں بارش کی پیش گوئی کی گئی، ملک کے مختلف حصوں میں بارش اور برف باری کے باعث سردی کی شدت میں اضافہ ہو گیا۔

پنجاب کے ضلع حافظ آباد اور گرد و نواح میں بھی بارش کے باعث سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا ہے۔

آزاد کشمیر کے علاقے وادی نیلم میں برف باری جاری ہے، وادی کے بالائی علاقے کیل شاردہ گریس میں 2 فٹ سے زیادہ برف گرچکی ہے جبکہ ضلعی ہیڈ کوارٹر اٹھ مقام اور گردونواح میں وقفے وقفے سے برف باری جاری ہے۔

اُدھر نکیال اور گرد و نواح میں تیز بارش جاری ہے، بارش کے باعث سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا ہے، چترال میں لواری کے مقام پر برفباری کے باعث لواری ٹنل آمد و رفت بند کردی گئی ہے۔

لواری پر دو فٹ تک برف پڑچکی ہے، کوہستان میں برفانی تودہ گرنے سے شاہراہ قراقرم ٹریفک کےلیے بند ہو گئی۔

بلوچستان کے علاقے حب اور گرد و نواح میں موسم سرما کی پہلی بارش ہوئی ہے، محکمہ موسمیات کے مطابق ڈھائی گھنٹے تک جاری رہنے والی بارش کے دوران 7 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎

مقبول ٹیگ‎‎‎