انسانوں کا سب سے بڑا اجتماع، کمبھ میلہ

آبادی کے لحاظ سے دنیا کے دوسرے بڑے ملک بھارت میں انسانوں کے سب سے بڑے اجتماع کا درجہ رکھنے والے ’کمبھ میلے‘ کا آغاز ہوگیا۔


کمبھ میلہ ہندو مذہبی عقیدے کے مطابق ہر 4 سال بعد منعقد ہوتا ہے، تاہم اس میلے کا اہم اور بڑا میلہ ہر 12 سال بعد منعقد ہوتا ہے۔

اس اجتماع کے ہر 4 سال بعد منعقد ہونے والے میلے مرکزی میلے کا حصہ ہی ہوتے ہیں۔

کمبھ میلے کے دوران جو چار میلے منعقد ہوتے ہیں ان میں ’ہردوار کمبھ میلا، الہٰ آباد کمبھ میلہ، ناستک سنشٹھ میلہ اور اوجین سنشٹھ میلہ شامل ہیں۔

یہ میلے ہندو مہینوں کے مطابق ہوتے ہیں جو عام طور پر جنوری سے اپریل تک آتے ہیں اور ان ہی مہینوں میں ان کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

رواں ماہ 15 جنوری کو شروع ہونے والا کمبھ میلہ رواں برس 4 مارچ تک جاری رہے گا، جس میں ممکنہ طور پر 49 دنوں تک 3 کروڑ کے لگ بھگ زائرین شرکت کریں گے۔

یہ میلے بھارت کی 4 ریاستوں اترا کھنڈ، مدھا پردیش، اتر پردیش اور مہارا شٹر کے چار شہروں کے قریب ہندوؤں کے لیے مقدس دریائے گنگا، جمنا اور سروسوتی کے کناروں کے قریب منعقد کیے جاتے ہیں۔

15 جنوری کو شروع ہونے والے میلے میں شرکت کرنے والے زائرین 200 میلز کے درمیان عبادتیں اور دیگر مذہبی رسومات ادا کریں گے، جب کہ وہ اس دوران اشنان بھی کریں گے۔

انتظامیہ نے اس بار میلے کے انتظامات قدرے بہتر کیے ہیں، تاہم پھر بھی ان انتظامات کو نامکمل قرار دیا جا رہا ہے۔

رپورٹس کے مطابق انتظامیہ نے اس بار میلے کے موقع پے 12 لاکھ 20 ہزار عارضی ٹوئلیٹ تعمیر کرنے سمیت 20 ہزار کوڑے دان بھی تعمیر کیے ہیں۔

زائرین کی سیکیورٹی اور امن و امان کے انتظامات کو برقرار رکھنے کے لیے 30 ہزار پولیس اہلکار و سیکیورٹی اہلکار بھی تعینات کیے گئے ہیں، جب کہ ہزاروں لائٹیں بھی نصب کردی گئی ہیں۔



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎