سابق آسٹریلوی کپتان اسٹیو اسمتھ کو مشکلات کا سامنا ایک اور پابندی لگ گئی

بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ نے سابق آسٹریلوی کپتان سٹیون سمتھ کو بنگلہ دیش پریمیئر لیگ (بی پی ایل) کی بعض فرنچائز کے اعتراضات کے بعد بی پی ایل کھیلنے سے روک دیا۔


خیال رہے کہ سٹیون سمتھ نے جنوبی افریقہ کے خلاف سیریز کے تیسرے میچ میں بال ٹیمپرنگ کی تھی جس کے بعد انٹرنشینل کرکٹ کونسل نے ان پر انٹرنیشنل کرکٹ اور ڈومیسٹک لیگ کھیلنے پر ایک سال کی پابندی عائد کردی تھی۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق بی پی ایل کی بعض فرنچائز کی جانب سے اعتراضات اٹھانے کے بعد بنگلہ دیش بورڈ نے فیصلہ کیا کہ پانچ جنوری سے شروع ہونے والی پریمیئر لیگ میں سٹیون سمتھ کی شمولیت پر پابندی ہو گی۔

یہ بھی پڑھیے

سٹیون سمتھ نے جنوری کے وسط میں طے شدہ معاہدے کے مطابق بی پی ایل کے دوسرے مرحلے میں پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کی جگہ شمولیت اختیار کرنی تھی۔

بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ کے چیف نظام الدین چوہدری نے بتایا 'ٹورنامنٹ کا قانون ہے کہ اگر ایک فرنچائز متبادل کھلاڑی لیتی ہے تو اس کا نام ابتدائی کھلاڑیوں میں شامل ہوتا ہے لیکن سٹیون سمتھ کا نام شامل نہیں تھا۔‘

انھوں نے کہا کہ بعض فرنچائز نے اعتراضات اٹھائے اس لیے ہمیں سٹیون سمتھ کو بی پی ایل میں کھیلنے سے روکنا پڑا۔

خبر رساں ادارے اے پی پی کے مطابق آسٹریلیا کے کھلاڑی کیمرون بینکروفٹ نے اعتراف کیا تھا کہ وہ جنوبی افریقہ کے خلاف تیسرے ٹیسٹ کے دوران بال ٹیمپرنگ کر رہے تھے جبکہ سٹیون سمتھ کا کہنا تھا کہ وہ کیمرون کے ارادے کے بارے میں پہلے سے جانتے تھے۔

جنوبی افریقہ کے خلاف جاری تیسرے ٹیسٹ میچ کے دوران بال ٹیمپرنگ سکینڈل کے بعد سٹیو سمتھ اس میچ کے لیے کپتانی سے اور ڈیوڈ وارنر نائب کپتانی سے دستبردار ہو گئے تھے۔



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎