لیگی جماعت کا ملک بھر سے صفایا۔۔تمام قیادت تحریک انصاف میں شامل ہوگئی

آل پاکستان مسلم لیگ کا بڑا گروپ پاکستان تحریک انصاف میں شمولیت کے لیے تیار ہے۔


ڈاکٹر امجد نے 10اگست 2018ء کو اے پی ایم ایل کی صدارت کو خیر آباد کہہ دیا تھا۔گذشتہ سال جون میں جنرل پرویز مشرف نے انہیں اپنی جگہ پارٹی صدارت کے لیے نامزد کیا تھا۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ آل پاکستان مسلم لیگ کے ایک بڑے گروپ کے پی ٹی آئی کے ساتھ معاملات طے پا گئے ہیں اس حوالے سے ایک تقریب کی بھی تیاریاں کی جا رہی ہیں۔تحریک انصاف کے مرکزی سیکرٹری جنرل ارشد داد تقریب کا خیر مقدم کریں گے۔

۔دو روز قبل  آل پاکستان مسلم لیگ کے مرکزی صدر ڈاکٹر امجد بھی کپتان کے قافلے میں شامل ہوگئے تھے۔انہوں نے وزیراعظم عمران خان سے ملاقات میں تحریک انصاف میں شمولیت کا باضابطہ اعلان کیا۔ جمعہ کو ہونے والی ملاقات میں مرکزی سیکرٹری جنرل تحریک انصاف ارشد داد اور وزیر اعظم کے معاون خصوصی نعیم الحق بھی ملاقات میں موجود تھے ۔

ڈاکٹر امجد نے کہاکہ کپتان کے قافلے میں شامل ہوکر ملکی تعمیر و ترقی میں اپنا کردار کروں گا۔وزیر اعظم عمران خان کی جانب سے ڈاکٹر امجد کی تحریک انصاف میں شمولیت کا خیر مقدم کیا گیا ۔

ڈاکٹرامجد نے کہا کہ تحریک انصاف کی قیادت اور منشور پر مکمل اعتماد کا اظہار کرتا ہوں۔ ڈاکٹر امجد نے کہاکہ وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں مرکزی حکومت اصلاحات کے ایجنڈے پر گامزن ہے۔ڈاکٹر امجد نے کہاکہ تحریک انصاف کی حکومت نے اپنے قیام کے ابتدائی دنوں میں ہی پاکستان کو ایک نئی ڈگر پر ڈال دیا ہے۔ڈاکٹر امجد نے کہاکہ وزیراعظم کی قیادت میں کامیاب خارجہ پالیسی کے ملکی معیشت پر نہایت مثبت اثرات نمایاں ہوئے ہیں۔

واضح رہے آل پاکستان مسلم لیگ سابق صدر جنرل پرویز مشرف کی جماعت ہے۔



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎