وزیراعظم عمران خان نے فواد چودھری کو عہدے سے فارغ کر دیا

تحریک انصاف کے مرکزی سیکرٹری اطلاعات کا عہدہ عمر سرفراز چیمہ کو سونپ دیا گیا۔ تحریک انصاف کے سیکرٹری جنرل ارشد داد نے باضابطہ طور پر نوٹیفکیشن جاری کر دیا۔


پارٹی کے مرکزی میڈیا سیل کی جانب سے جاری تفصیلات کے مطابق چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی منظوری سے عمر سرفراز چیمہ کو تحریک انصاف کا مرکزی سیکرٹری اطلاعات مقرر کر دیا گیا ہے۔

 پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین وزیر اعظم عمران خان نے پارٹی تنظیم نو کے حوالے سے بڑا فیصلہ کرتے ہوئے فواد چودھری سے پارٹی عہدہ واپس لیکر انکی جگہ عمر سرفراز چیمہ کو پارٹی کا سیکرٹری اطلاعات مقرر کر دیا۔

عمر سرفراز چیمہ کی بطورمرکزی سیکرٹری اطلاعات تقرری پر چیئرمین تحریک انصاف اور مرکزی سیکرٹری جنرل نے ان کیلئے نیک تمناؤں اور جذبات کا اظہار کیا ہے۔

مرکزی سیکرٹری اطلاعات عمر چیمہ نے بھرپور اظہار اعتماد اور مرکزی تنظیم میں اہم ذمہ داری سونپنے پر چیئرمین عمران خان اور سیکرٹری جنرل ارشد داد کا شکریہ ادا کیا۔ ذرائع کے مطابق وزیر اعظم اور پارٹی چیئرمین عمران خان کی جانب سے پارٹی کو فعال کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے جس کے تحت سرکاری اور پارٹی عہدہ رکھنے والے باقی ماندہ لوگوں سے پارٹی عہدے واپس لے کر انکی جگہ نئے عہدیدار تعینات کیے جائیں گے۔



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎