یوٹیوب پر 2018 میں کونسے اشتہارات پاکستانیوں کے پسندیدہ رہے؟

گوگل کی ویڈیو شیئرنگ سائٹ یوٹیوب پاکستان کی مقبول ترین ویب سائٹس میں سے ایک ہے جہاں وہ بہت زیادہ وقت گزارنا پسند کرتے ہیں مگر کیا اس پلیٹ فارم کو اشتہارات دیکھنے کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے؟


کم از کم گوگل کی جانب سے جاری فہرست سے تو ایسا ہی لگتا ہے جس میں 2018 میں پاکستانی صارفین کی جانب سے سب سے زیادہ دیکھے جانے والے 10 اشتہارات اور برانڈ مواد کا انتخاب ان کی مقبولیت یا پروموشن کی بنیاد پرکیا گیا۔

گوگل کی جانب جاری بیان میں آئی پی ایس او ایس ریسرچ کے حوالے سے دعویٰ کیا گیا کہ یوٹیوب پاکستانی عوام میں نمبر 1 آن لائن ویڈیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم ہے جبکہ ایک اور تحقیقاتی ادارے،کنٹار ٹی این ایسکے مطابق ہر ماہ 73 فیصد آن لائن پاکستانی یوٹیوب دیکھتے ہیں۔

یوٹیوب میں 2018 میں سب سے زیادہ دیکھے جانے والے اشتہارات نیچے دیکھے جاسکتے ہیں۔

10۔ فن مٹی سے پنجاب کے رنگ (والنٹ میڈیا)

9۔ کوک اینڈ میوزک ٹی وی سی (اسٹار کام/اوگلوی اینڈ ماتھر)

8۔ پیپسی بیٹل آف دی برانڈز سیزن 3 (مائنڈ شیئر/ ساچی اینڈ ساچی)

7۔ علی نور اور زیب بنگش کی آوازوں کے ساتھ نیسلے سیریلیک لوری کہانی چندا ماما (میکسز اوگلوی اینڈ ماتھر)

6۔ ایرئیل: اوہو نہیں ہوو ہوو (اسٹار کام/ایڈکام)

5۔ ڈاکٹر لائف بوائے ورسز جراثیم قسط نمبر 4 (مائنڈ شیئر/ لووی اینڈ رﺅف)

4۔ شان بریانی ون بریانی ون فیملی (میڈیا کام/ اوگلوی اینڈ ماتھر)

3۔ پیک فرینز کیک اپ (گروپ ایم/ اوگلوی اینڈ ماتھر)

2۔ گوٹو ڈاٹ کام کا اشتہار کیا پاکستان بھارت پر بازی لے جائے گا (اولیو ڈیجیٹل)



آپ کیلئے تجویز کردہ خبریں‎‎